a

5.8.10

Pink Floyd

Pink Floyd

Pink Floyd були англійська рок-група, які заробили визнання їх психоделічної музики наприкінці 1960-х, і як вони розвивалися в 1970-х, за їх прогресивного року. Флойд роботи Рожевий характеризується використанням філософської лірики, звукових експериментів, інноваційних обкладинки альбомів, а також розробити концертах. Один з комерційно успішних дій рок-музики самих критиками, і групи були продані тиражем більше 200 мільйонів альбомів по всьому світу, в тому числі 74,5 млн. сертифікованих одиниць у Сполучених Штатах, що робить їх одними з найбільш продаваних музикантів усіх часів.

Pink Floyd були сформовані в 1965 році і спочатку складався із студентів університету Роджер Уотерс, Нік Мейсон, Річард Райт і Сід Барретт. Групи були популярним елементом в музичній сцені Лондона під землею, а під лідерства Барретт випустив два сингли карт, "Arnold Layne" і "See Emily Play", а також комерційно і критично успішного дебютного альбому The Piper біля воріт Зорі. У 1968 році гітаристом і вокалістом Девідом Гілмором вступив до складу, і Барретт був видалений з-за його все більш дивна поведінка. Після від'їзд Барретт, бас-гітарист і співак Роджер Уотерс став поет і ключовою фігурою в групі, яка продовжувала домагатися повсюдного критичний і комерційний успіх з поняттям альбоми Темна сторона Місяця, Wish You Were Here, Тварини, і рок- опері The Wall.

Райт покинув групу в 1979 році, і в акваторіях, в 1985 році, але Гілмором і Мейсоном (спільно з Райт) продовжували записи та гастролі під назвою Pink Floyd. Води використовувати правові засоби, щоб утримати їх від використання назви, заявивши, Pink Floyd витратив сили, але сторони досягли світова угода дозволяє Гілмор, Мейсон і Райт, щоб продовжити, як Pink Floyd. Група знову користуються у всьому світі з успіхом Momentary Lapse розуму (1987) і The Division Bell (1994), і в акваторіях, продовжував, як сольний музикант, випустивши три студійні альбоми. Хоча протягом декількох років відносини між Води, а інші три члена кислий, група зібралася знову в 2005 році, що буде остаточний 1-офф виступ на Live 8.

Історія

Ранні роки (1963-1967)

Освіта

Нік Мейсон і Роджер Уотерс зустрілися на Ріджент-стріт у Лондоні, Політехнічний, де обидва вивчали архітектуру. [4] Пара вперше грали разом у групі, утвореної Keith Нобл та Клайв Меткалф, разом з сестрою Нобл Sheilagh, час від часу співачка. До них приєдналися пізніше однокурсник Річард Райт. З додаванням Райт групи став секстет, та прийняв ім'я Sigma 6. [5] подруга Райта Джульєтта Гейл часто запрошеного соліста, і в акваторіях, спочатку грав на ритм-гітарі Перш ніж перейти на бас-гітарі. Рання концертів були для приватних заходів, й репетирували у чайній у підвалі Ріджент-стріт політехнічного інституту. Sigma 6 грали пісні Searchers, а також матеріали, написані на однокурсник Кен Чапман, який став їх менеджером і автором пісень. [7]
У вересні 1963 Мейсон і в акваторіях, переїхав в нижню квартиру Станхопа Гарденс, що належать Mike Леонард, неповний робочий день вчителя на Ріджент-стріт політехнічного інституту. Леонард був дизайнером світла машин (перфоровані диски закрутилося електродвигунами кинути моделей ліхтарів на стінах), [8] , і якийсь час грав на синтезаторі з групою. Вони використовували передній кімнаті плоскі для репетицій. [10] Мейсон пізніше переїхав з квартири, а також виконану гітарист Боб Клозе переїхав туди ім'я групи кілька разів змінювався, від Megadeaths для архітектурного Abdabs, щоб чайний набір. [11] [13] Меткалф і благородних покинув групу незабаром після цього для того, щоб створювати свої власні групи. [15]

[16]

Сід Барретт, а потім у віці 17, [18] приїхав до Лондона в жовтні 1963, вчитися в Камберуелл коледжі мистецтв. [20] [22] Уотерс і Барретт друзі дитинства; басист часто бував Барретт, як він грав на гітарі в будинку матері своєї. [24] Барретт вступив Чайний сервіз у 1964 році і переїхав до Станхопа Гарденс поряд з Клозе і води. [25]

Як "Pink Floyd Sound"

З Чайний сервіз без вокал Благородні і Меткалф, Клозе познайомив їх з Кріс Денніс, технік з Королівським ВВС. [27] В 'володіння Денніс, Чайний сервіз придбав альтернативне ім'я-Pink Floyd звуку. [28] Барретт створив під впливом хвилини, від імен двох блюзових музикантів, що він мав на його фонотеці-рожевий Андерсона і Флойда Ради, коли він виявив, що інша група, також названий Чайний сервіз, повинні були виступити на один їхніх виступів. [30] [32]
Денніс був вивішений в Бахрейн, засовуючи Барретт в центрі уваги як вокаліст. [33] Без Райт, який взяв собі відпочити від навчально-гурт вперше виконана в студію в грудні 1964 року. Їм вдалося запису через одного Райта в студії в Західному Хемпстеді, який дозволить використовувати деякі "вниз час" безкоштовно. 4-пісня сесії став першим демо Чайний сервіз, і включити R і B класичний "Я Кінг-Бі", 2 Сід Барретт оригіналів: "Метелик" і "Люсі відпустку", і "Подвійний O Bo", групи -склад, який по-Мейсон був "Бо Діддлі відповідає 007 темі". [35]

Pink Floyd Звук пізніше став резидентом зони на Зворотний відлік клубу поблизу Kensington High Street в Лондоні, і зіграв три комплекти 90 хвилин, з пізнього вечора до раннього ранку. За словами Мейсона, цей період "... було початком усвідомлення того, що пісні можуть бути розширені за рахунок тривалого соло." [37] Група прослухала програми ITV Ready Steady Go! (Чиї виробники запросив їх назад в студії глядачі на наступному тижні), ще один клуб, і 2 конкурсів рок. Боб Клозе покинув його в 1965 році за наказом свого батька і коледжів, викладачів, [39] і Барретт зайняв на соло-гітарі. [41]

Pink Floyd Звук став отримувати замовлення оплачуються грав в основному ритм-енд-блюз пісень, в тому числі один у виконанні Marquee Club березня 1966, де вони дивилися на Петра Дженнер. Дженнер, викладач Лондонської школи економіки, був вражений акустичні ефекти, що Барретт і Райт, створені під час своїх виступів, [42] і його партнер по бізнесу і друг Андрій Король став їх менеджером. [44] Хоча пара не мали достатнього досвіду в музичній індустрії, вони використовували успадкували гроші створити Блекхілл підприємств і придбали нові прилади та обладнання для групи, включаючи системи PA Selmer. [46] Під їх керівництвом, група почала виступати на музичній сцені Лондона підпілля, в тих місцях, включаючи Всіх Святих і зал Marquee. [48]

[49]


Група відчував закликав працювати на інструментальної екскурсії вони експериментували з не Зворотний відлік клубу, а елементарний світлове шоу прогнозованих кольорові слайди і внутрішні вогні були використані для потужного ефекту. [51] [53] В ознаменування початку вільних школи журналу Міжнародного Times, вони виступали на відкритті Roundhouse, взяли участь 2000-сильний натовп куди входили такі знаменитості, як Олександр Троччі, Пол Маккартні, і Маріанна Фейтфул. [55] Дженнер і різноманітні короля соціальних зв'язків допомогли отримати важливі групи освітлення в Financial Times і The Sunday Times. [57]

групи відносин з Блекхілл Підприємства була посилена, коли вони стали повноправними партнерами, і кожен тримав безпрецедентний 1-шосте акцію. [58] У жовтні 1966 їх набір включено більше їх власного матеріалу, [59] , і вони виступали на майданчиках, таких як Інститут Співдружності. [61] Після виступу в католицькій молодіжного клубу, власник відмовився платити. У магістратському суді суддя погодився з власником, який стверджував, що група з ефективності "не було музики". [63] Хоча це не єдиний випадок, коли вони зіткнулися з такими поглядами, вони були кращі, отриманих на UFO клубу в Лондоні. [65] виступи Barrett's були процвітаючими, "... стрибали навколо, і безум, і начебто імпровізації він робить ... він був натхненний. Він постійно вдається обійти його обмеження і в областях, які були дуже, дуже цікаво. Яку ніхто з інших може робити ". [67] Часто з прийомом наркотиків аудиторія поставилася до музики вони грали, але група залишається без наркотиків - "Ми вийшли з неї, а не на кислоту, а з петлі, застряг у роздягальні на НЛО." [69]

Підписання з EMI

Хоча в 1967 Мейсон говорить, що представники руху психоделічної було "місце навколо нас, а не всередині нас", [71] Pink Floyd Звук були присутні на чолі хвиля інтересу до психоделічної музики, тому привернули увагу звукозаписних компаній. [73] Ведучи переговори з звукозаписними компаніями, Джо Бойд і їх бронювання агента Брайана Моррісон організував і оплатив групі записати кілька пісень на безпечних технологій в Західному Хемпстеді, в тому числі "Arnold Layne" і версія "Міжзоряний Overdrive"; [74] і записати короткий фільм, музику для "Arnold Layne" в Суссексі. Незважаючи на ранній інтерес з Polydor, група підписала контракт з EMI, з £ 5000 заздалегідь. Бойд не була включена в угоду. [76] [78]
"Arnold Layne" стала групи Pink Floyd (визначений артикль був скинутий якийсь момент у 1967 році) [80] Перший сингл, випущений 11 березня 1967. [82] Вона була заборонена кілька радіостанцій для його заслання на носіння одягу, але з-за деяких творчих маніпуляцій у магазинах, яка постачала цифрах продажів музичної індустрії, вона виступила на номер 20 в чартах Великобританії. [84] Всі чотири члена групи до того часу відмовилися їх дослідження або роботу. Група підвищили старіння Бедфорд фургон Ford Transit, [86] і використані для переїзду в більш ніж 200 концертів в 1967 році (10-кратне збільшення в порівнянні з попереднім роком). До них приєдналися дороги менеджер Пітер Уїнн Уілсон, з яким раніше Барретт в загальній квартирі. [88] Уілсон у оновлення освітлювального групи з інноваційними ідеями, таких, як використання поляризатора с, дзеркала і потягнувся презервативів С. [90]

"See Emily Play", записувався в Лондоні, був їхній другий реліз, 16 червня 1967 року. [92] Прем'єра в Queen Elizabeth Hall в Лондоні в травні 1967 року, [94] , де група також використовується пристрій, який називається Azimuth координатора. Вони виступали на Бі-бі Погляд тиждень, де вчений і залучення водних ресурсів і Барретт стикаються суворого допиту Ганса Келлера. [96] Одного вдався набагато краще, ніж "Arnold Layne" і після 2 тижнів, на 17 місце в чартах. Група пантоміми сингл на BBC головних Of The Pops, і повернулася на виконання після одноразового піднялася на п'ять, але заплановані третій вид був скасований, коли Барретт відмовився виконувати. [97] Приблизно в цей же час інші учасники групи стали помічати зміни в поведінку Барретт [99] -на початку 1967 р. він регулярно користується діетиламід лізергінової кислоти (ЛСД), психоделічних наркотиків [101] і в більш ранні шоу в Голландії Мейсон спостерігав за ним бути "повністю відірваних від усього того, що відбувається, будь то просто відключення або страждають від більш органічних порушень нейронних Я до сих пір поняття не маю." [102]

Пайпер біля воріт Зорі

[103]
[104]
групи агента Брайана Моррісон, зіграли важливу роль у ході переговорів контракт з EMI шляхом виготовлення Норман Сміт, і група були змушені [106] , щоб записати свій перший альбом на EMI Abbey Road Studios у Лондоні. [108] Хоча у своїй автобіографії 2005 Мейсон нагадав сесії, щодо безперебійного, Сміт не погодився, заявивши, що Барретт не відреагував на його пропозиції та конструктивну критику. Вони експериментували з конкретної музики, і були в одній точці запропонував, щоб подивитися запис The Beatles "Lovely Ріта". [110] Пайпер біля воріт Зорі був випущений в серпні 1967 року. Pink Floyd продовжував виступати на UFO клубу Залучаючи величезні натовпи глядачів, однак погіршення Barrett's завдало їм серйозний інтерес. Спочатку група сподівається, що його дивна поведінка було етап, який пройде, але інші, в тому числі Дженнер і червні дитини, [111] були більш реалістичними:
[112]

Для групи жах, вони були змушені скасувати свій виступ на престижному джаз і блюз Національний фестиваль, повідомивши журналістам, що музика Барретт страждав від нервового виснаження. Дженнер і в акваторіях, організував Барретт, щоб психіатр-зустрічі він не був присутній. Він був спрямований в Formentera з Семом Хатт (доктор добре, встановлених у андеграундної музики), але це не призвело до реального підвищення. Кілька дат у вересні послідували перші гастролі групи в США, [114] і як тур-менеджер Андрій Король вирушив до Нью-Йорка, щоб почати підготовку. Туру виникли серйозні проблеми. Візи не приїхала, викликавши скасування першого шість дат. [116] Elektra Records перетворилися Pink Floyd вниз, і тому група була за замовчуванням займається дочірня компанія EMI в, Capitol, яка направила їх на допоміжних, Tower Records. Башта випустила усічена версія The Piper біля воріт Зорі в той же день, як американська прем'єра смуга The Fillmore в Каліфорнії, на 26 жовтня 1967. Зв'язок між компанією та групи практично не існує, а відносини Pink Floyd з вежею і Капітолій У зв'язку з цим бідним. психічний стан Барретта відображали проблеми, що король труднощі; [118] , коли група виступила на зимовище Ballroom, він засмучений гітару під час "Міжзоряний Overdrive" до рядка впав. Його дивна поведінка ставало все гірше ході подальших виступів, а під час запису для Пет Бун показати, що він приводив у замішання директора з імітації пісня ідеально під час репетиції, а потім стояв нерухомо протягом прийняти. Король швидко обмежити в США візиту група, відправляючи їх додому на наступний рейс. [120]

Незабаром після повернення з США, починаючи з 14 листопада група Jimi Hendrix підтримує в турне по Англії, [121] , а на один випадок, коли Барретт не приїхав вони були змушені замінити його Давид O'List. [122] депресія Барретт погіршився більше тур триває. [124] Уїнн Уілсон залишив роль освітлення менеджер по закінченні туру Hendrix, і вступив у союз з Барретт, чиє положення, як лідер в даний час стає небезпечним. Він був замінений Джоном Marsh. [126] Pink Floyd випустили "Яблука та апельсини", а для решти групи Барретт стан досягло критичної точки, і вони відповіли, додавши нових членів з їх складом. [127]

Класичний список (1968-1979)

Гілмор замінює Барретт

[128]
Девід Гілмор вже був знайомий з Барреттом, вивчивши сучасні Мови на початку 1960-х у Кембриджі в той час як Барретт Технологія вивчав мистецтво. Гілмор почав грати на гітарі у віці 13, [129] і 2 грали разом в обідній час, з гітарами та гармонік. Пізніше вони автостопом і busked підвищив свій шлях навколо півдні Франції. [131] Гілмор також відвідування Чайний сервіз виконати в 1965 році, під час гри в Джокер Wild. [133] На події у вересні 1967 група просила, щоб він став п'ятим членом Pink Floyd. Барретт нещодавно запропонував додати 4 нових членів, за словами Роджера Вотерса, "... 2 виродків він зустрів десь. Один з них грав на банджо, інший на саксофоні ... [і] два курячих співаків ". [135] Він нехотя погодився з додаванням Гілмор і Стів О'Рурк, один з помічників Моррісон Брайан дав гітарист кімнату в своєму будинку, і обіцяв йому зарплату в £ 30 на тиждень. [137] Одним з перших кроків Гілмора у якості члена Pink Floyd, щоб придбати замовні жовті Fender Stratocaster від музичного магазину в Кембриджі (документ став одним з улюблених гітар Девіда Гілмора впродовж всієї своєї кар'єри з Pink Floyd), а в січні 1968 року він оголосив в якості п'ятого члена Pink Floyd. [139] Для широкої публіки він вже другий гітарист, а також виступи Барретт продовжував падати, приватних інші учасники групи почали до нього в якості заміни. Одна з перших обов'язків Гілмор був робити вигляд, що грати на гітарі, на "Яблука та апельсини" рекламний фільм. [140]
Демонструючи свою стурбованість дозволяє ефективно на узбіччі, Барретт намагався навчити групи нову пісню, "Have You Got It Yet?", Але змінили структуру на кожній виставі-що робить неможливим для них вчитися. Справа дійшла до голови по дорозі на концерт в Саутгемптоні. Коли хто-то в перших рядах запитав, якщо вони збирають Барретт, відповідь була "немає, ебать його, давайте не будемо турбувати". [142]

Води пізніше зізнався "Він був нашим другом, але більшу частину часу ми тепер хоче задушити його". [144] Якийсь час Барретт звернувся ще до концерту іноді, мабуть, щоб змішувати, що відбувається. [145] У результаті його фактичного видалення Флойда партнерства Рожевий з Петром Дженнер і Ендрю короля був розпущений у березні 1968 року. від'їзд Барретт було офіційно оголошено 6 квітня 1968. [147] Дженнер і Кінг, який вважав, що творчість Pink Floyd, отриманих майже повністю з Барретт, вирішив представити його і припинили свої відносини з Pink Floyd. Брайан Моррісон вирішила, що Стів О'Рурк повинна стати Флойд менеджер Pink. [149] Гілмор пантоміми до голосу Барретт про єврокубках групи телебачення. Барретт був їх основний автор пісень і водного господарства і Райт в цей час створені нові матеріали, такі як "це буде так Nice" і "обережні з That Axe, Eugene". Вони розробили новий матеріал під час гри за схемою університету, а також до них приєдналися дороги менеджер Пітер Уоттс перед турне по Європі в 1968 році. [151]

Saucerful таємниць

[152]
У 1968 році група повертається в Abbey Road Studios зі Смітом, щоб записати свій другий студійний альбом. Вони вже кілька пісень, записаних з Барреттом, у тому числі "Jugband Blues" (його остаточний внесок в їх дискографії). Води написав три пісні: "Нехай Там Будьте Більше світла", "Капрал Клегг" і "Встановити контролю за серце ВС" (яка включає в себе гітару роботи Гілмор і Барретт). Райт вклад "See-Saw" і "Пам'ятай день". Група продовжила експерименти бачили на Пайпер біля воріт Зорі, записи деяких матеріалів в їх будинках-процесу, що Сміт заохочуватися. Він не був упевнений у їхній музикою, грав на барабанах, але на "Пам'ятайте день", коли Мейсон боровся з піснею. [154]
[155]

Ні води, ні Мейсон міг читати музику, а також створення альбому назву треку "Saucerful таємниць", вони винайшли свою власну систему позначень-то, що Гілмор пізніше буде коментувати подивився "... як архітектурні діаграми". [157] Saucerful Тайн був випущений в червні 1968 року за змішаною оглядів; Record Mirror пише позитивно, закликаючи слухачів "забути її як фонову музику в стороні", [158] і Джон Піл заявив, що альбом "... як релігійний досвід ... ". [159] Тим не менше, NME розглядали заголовний трек, як "... довго і нудно, і у нього мало, щоб винести його одноманітною напрямку". [160] Обкладинка альбому була розроблена Storm Торгерсон і Обрі Пауелл Hipgnosis. [161] У той же день був випущений група виступила на перший безкоштовний концерт Гайд-парку (організовувані Блекхілл підприємств), Рой Харпер і Jethro Tull. Брайан Моррісон пізніше продав свій бізнес НСМОС Підприємства та Стів О'Рурк стала особистим менеджером Pink Floyd. [163] О'Рурк було розглянуто групи, як "великий" справа-мейкер, чиї ділові якості затьмарила його відсутність інтересу до естетичних питань. Таким чином, група змогла отримати повний контроль над їх художнього світогляду. [165] Група повернулася в США на свій перший великий тур у супроводі Soft Machine і The Who. [166]

Саундтреки

У 1968 група працювала над оцінка для комітету, і як раз перед Різдвом у цьому році випустили "Точка Me At The Sky". Це була не більш успішною, ніж дві синглів вони випустили, оскільки "See Emily Play", і вона повинна була стати група тільки одного на кілька років [168] ("Яблука та апельсини" не був випущений в США). [170] У 1969 році група написав саундтрек до Більш того, режисер Барбет Шредер. Роботи виявилися важливі, вони не тільки платять добре, але разом з Saucerful таємниць [172] матеріалів, які вони створили б стати частиною їх живих виступів протягом деякого часу після цього. Тур по Великобританії після 1969 по початок, що закінчуються в Royal Festival Hall у липні 1969 року. Гілмор було перекинуто стадії ураження електричним струмом, викликані поганими заземлення. [173] Спектаклі, побудований на дві довгі шматки називається "Людина і подорожі, [175] були підтримані з виконанням мистецтва, створені художником Петром Список робіт, а деякі звукові ефекти, пізніше були використані в 1970-х років "Алана Psychedelic сніданок". [176]
При створенні саундтрека до фільму Забріскі Пойнт "(режисер Мікеланджело Антоніоні) група провела майже місяць в розкішному готелі в Римі. Води з тих пір стверджував, що робота могла б бути завершена менш ніж через тиждень, але для Антоніоні безперервної зміни в музику. Врешті-решт він використовував запису за Grateful Dead, Youngbloods, Patti Page і Rolling Stones, але три з Флойда внесків Рожевий залишився. Одна з частин відхилив Антоніоні, так звана "Насильницькі послідовності, в кінцевому рахунку стане" ми і вони "на 1973 у Pink Floyd Темна сторона Місяця. Група також зробив деякі роботи на саундтреці до пропонованої серії мультфільму називають Ролло, але відсутність коштів означає, що серія жодного разу не був, і від Pink Floyd Уотерс забив у саундтрек до фільму 1970 фільм органу (разом з Роном Geesin). [178]

Ummagumma і Atom Серце матері

[179]
Наступний альбом Pink Floyd було щось відхід від колишньої роботи. Ummagumma, подвійний студійний альбом на EMI Харвест ярлик, який міститься практично ніякої нової композиції. Перші дві сторони альбому були жити актів, зареєстрованих у Manchester College Торгово-клубі матері в Бірмінгемі. Для другий альбом, кожен член була одна половина кожної зі сторін, на яких до експерименту. Альбом був випущений на позитивні відгуки в жовтні 1969 року. [181]

Ummagumma швидко пішло в 1970 Atom Heart Mother. У попередніх платівок гурту були записані на 4-трек системи, але Atom Heart Mother був їхній перший використовувати до восьми доріжок аудіо. [183] Рання версія була вперше виконана у Франції в січні 1970, але розбіжності з приводу його направлення запиту прибуття Рон Geesin, який працював близько місяця, щоб поліпшити оцінки. Виробництво було клопітно, з невеликим творчим внеском у групі, але за допомогою Джона Олдісс альбом був завершений. Гілмор, як правило, відкидали будь-які Atom Heart Mother, і якось назвав його "навантаження від сміття", [185] , хоча в 2001 він сказав, що "це добре, намагалися, але я не думаю, спроба приходить від цієї добре ". [187] Він виконав заголовну композицію з Роном Geesin в 2008 році. Води було критичних частин альбом, одного разу навіть заявивши, що він не заперечував би, якби "викинуті на звалище і не прислухатися до себе хто-небудь ще раз." [188] Норман Сміт була дана тільки у виконавчій кредитної виробника, свій остаточний внесок у дискографії групи. [190] Atom Heart Mother було оглушливого успіху у Великобританії, [192] і була вперше виконана в Bath Festival 27 червня 1970. [194]

У 1971 році вони посіли друге місце в опитуванні читачів Melody Maker (за Emerson, Lake і Палмер), і вперше в своїй історії були прибутки. Тим не менше, крадіжка в Новому Орлеані обладнання на суму близько $ 40000 майже каліка групи фінансів. Місцева поліція була марною, але через кілька годин після повідомлення ФБР обладнання не буде повернуто. Мейсон і Райт тепер батьки і купив будинок у Лондоні. Гілмор, незаміжня, переїхала з 19-го століття фермі в Ессексі. Води встановлена студія звукозапису будинку в своєму будинку в Іслінгтон, перетворений на інструмент-сарай в нижній частині саду. [196]

Втручатися

[197]
[198]
Meddle іноді вважається перехідним між альбом Баррет-вплив групи і сучасних Pink Floyd. [200] [202] в інших релізів групи за цей період, все більше і Забріскі-Пойнт, були саундтреки і Atom Heart Mother вплинули в рівній мірі і Рон Geesin сесії художників, як це було в групі. [204] Повернувшись з гастролей Atom Heart Mother, на початку 1971 року група почала роботу над новим матеріалом. [206] [208] Хоча у них не було центральної теми, в різні спроби для стимулювання творчого процесу, вони намагалися кілька основному непродуктивних експериментів. [210] Джон Лекі Engineer описав сесій Pink Floyd, як часто на початку другої половині дня, і закінчуючи рано вранці наступного дня ", під час якого нічого б не вийшло. Існував немає запису контакту компанія б то не було, за винятком випадків їх лейблом менеджер покаже зараз, і знову пару пляшок вина і пара суглобів. " [212] Група буде мабуть проводити довгий час працює на простих звуків, особливо риф на гітарі. Крім того, вони провели кілька днів на студії звукозапису AIR Studios, намагаючись створювати музику, використовуючи різні предмети побуту, проект, який буде переглянутий між Темна сторона Місяця і Wish You Were Here. [214]
Виробництво Meddle було поширено протягом значного періоду часу, [215] група записала у першій половині квітня, але в другій половині грали в Донкастері і Норвіч, перш ніж повернутися до запису в кінці цього місяця. У травні вони розділити свій час між сесіями на Abbey Road, і репетиції та концерти в Лондоні, Ланкастер, Стірлінг, Единбург, Глазго і Ноттінгемі. Червень і липень були витрачені головним чином на виконання центри по всій Європі. [216] [218] Август був проведений на Далекому Сході і в Австралії, вересень в Європі, і з жовтня по листопад в США. [219] У цей же період група також підготувала альбом реліквії компіляції. [221] Група знову працювала з Барбет Шредер на плівці La Vallée, для якого саундтрек був випущений під назвою Obscured хмарами. Матеріал був складений протягом тижня, в Château d'Hérouville недалеко від Парижа, і за її реліз був їхнім першим увірватися в топ 50 по діаграмі Billboard США. [223]

Темна сторона Місяця

[224]
[225]
Після звільнення Meddle, Уотерс запропонував, щоб наступний альбом повинен займатися речами, які "роблять людей з розуму", і що це також може стати частиною майбутнього міжнародного турне. [227] [229] [231] Їх новий матеріал отримав назву попередньої Темна сторона Місяця (натяк на безумство, а не астрономії), [233] , але, дізнавшись, що ця назва вже використовується у блюз-рокової групи медицини голову, він був тимчасово змінено на Eclipse. Глава альбом медицини був комерційним провалом, так що назву змінено назад на оригінальні уподобання групи. [235] [237] Альбом був записаний на студії Abbey Road, в період між травнем 1972 і січнем 1973, зі співробітниками інженер Алан Парсонс. [239] [241] Вони провели більшу частину 1972 тур новий матеріал, [243] і повернувся у січні 1973 року для завершення запису. Група також зняла студія для зйомки [244] , [246] і після запису сесії були закінчені, почав подорож по Європі. [248]
Наприкінці альбому виробництва, продюсер Кріс Томас був найнятий, щоб забезпечити "свіжий слух". [250] Томас несе відповідальність за істотні зміни до альбому, у тому числі термінів ідеальний луна використовується на "ми і вони". Він також був присутній на записі "Великої Gig у небі". [252] Упаковка була розроблена Hipgnosis, і породила Джордж Харді 'фірмової заломлюючої призми на обкладинці. [254] Оскільки від'їзд Барретт тягар лірична композиція впав в основному на плечима води. [256] Таким чином, він зараховується як автора пісні альбому. [258] Як правило, преса з ентузіазмом; Melody Maker з Рой Холлінгворт описав один бік, як: "... так заплуталися з собою було важко стежити", але продовжував хвалити стороні 2, писати "пісні, звуки, ритми міцний і міцний, саксофон хіт повітря, група потрясли і прокату, а потім хлинув спіткнувся і далеко за північ. " [260]У 1973 альбом огляду журналу Роллінг Стогін, Ллойд Гроссман писав: "прекрасний альбом з текстурними і концептуальні багатством, яке не тільки пропонує, але вимагає участі". [262]


Темна сторона Місяця був випущений в березні 1973 року і став миттєвий успіх в чартах у Великобританії і у всій Західній Європі. [263] Протягом березня 1973 ознаками в рамках їх американського туру, в тому числі півночі виступу на Radio City Music Hall в Нью-Йорку 17 березня. [265] [267] Успіх альбому привів раніше невідомі багатства для всіх чотирьох членів групи, Річард Райт і Роджер Уотерс купив великий заміські будинки, і Нік Мейсон став колекціонер елітних автомобілів. [269] Велика частина раннього успіху в США альбом був приписаний до зусиль США Флойд Рожевий звукозаписної компанії Capitol Records. Новопризначений голова Bhaskar Менон скасував відносно низькі показники попередніх США релізи групи, але розчарувався Капітолію, група і керівник О'Рурк уклав новий контракт з Columbia Records. Темна сторона Місяця, що останній альбом Pink Floyd повинні були випустити до офіційного підписання нового контракту. [271] Зусилля Менон для забезпечення продовження контракту з Pink Floyd були марні, і група підписала контракт для Колумбії, повідомило заздалегідь у розмірі $ 1M ($ [272] сьогодні), у той час як у Великобританії і Європі вони як і раніше представлені Харвест Records. [274]

Wish You Were Here

[275]
[276]
Pink Floyd повернулися в студію в перші тижні 1975 року. [278] Alan Parsons знизився групи пропонують продовжити роботу з ними (а не стати успішним у своєму праві з The Alan Parsons Project), [279] , і тому група звернулася до Brian Humphries, з якими вони вже працювали на більше. [281] Група спочатку було важко розробити новий матеріал, особливо в успіх Темна сторона Місяця залишили всі чотири фізично й емоційно вичерпаний. Річард Райт пізніше описав ці перші сесій ", що підпадають важкий період", і в акваторіях, знайшов їх "болісних". [283] Гілмор був більше зацікавлений у поліпшенні існуючі матеріалу групи, а одруження Мейсон терпіли невдачі, в результаті чого в нього на загальне нездужання і відчуття апатії, яка заважала йому барабанити. [284]
[285]

Після декількох тижнів, однак, Уотерс почав візуалізувати інше поняття. [286] Протягом 1974 вони намітили три нові композиції, [288] , та скоїв їх у серії концертів у Європі. [289] Ці нові композиції став відправною точкою для нового альбому, відкриття якого 4-гітари до відома фразу, що складається виключно аварії на Гілмор, [291] нагадав вод затяжний привид колишніх членів групи Сід Барретт. [293] Пісні також міститься прихований нападу на музичному бізнесі, і за умови, кв резюме злету і падіння свого колишнього напарника; [295] "Тому що я хотіла, щоб отримати якомога ближче до того, що я відчував ... такого роду невизначеним, неминучого смуток з приводу зникнення Syd. " [296] "Raving і слиною" і "Gotta Be Crazy" не місце в новій концепції, і були відкладені. [298]


Хоча група працювали над альбомом, Баррет зробив імпровізований візит до студій, [299] [301] [303] в ході якого, Торгерсон нагадав, він "СБ навколо і говорили небагато, але він не був там. " [305] Він змінився зовні, і група спочатку не впізнав його. Води, як повідомляється, глибоко засмучений досвід. Барретт врешті-решт пішов, не сказавши на прощання, і жоден з учасників групи ніколи не бачив його. [307]

Storm Торгерсон приховував обкладинки альбомів з темним термоусадочну плівку. Всередині обкладинці був натхненний ідеєю, що люди схильні приховувати свої справжні почуття, побоюючись "отримати горіла", і, таким чином два бізнесмени були зображені тиснуть руки, одна людина у вогні. [309] [311] [313] [315] Велика частина Wish You Were Here Прем'єра відбулася 5 липня 1975 на відкритому повітрі на музичному фестивалі Knebworth, [317] до звільнення у вересні того ж року. [319] Він зайняв перше місце у Великобританії і США, [320] [322] поряд з позитивними відгуками, Роберт Christgau пише: "... музика не тільки простий і привабливий, з синтезатором використовується в основному для текстури та перерв на гітарі коментарі, але насправді домагається деяких симфонічних гідності (і перехресних посилань), що темна сторона Місяця модельованих так важко ". [324]
[325]

Тварини

[326]
Після концерту Knebworth, група придбала 3-поверховий житловий церкви зали на 35 Britannia Роу в Islington. Їхня справа з EMI протягом необмеженого часу студії в обмін на скорочення відсоток від продажів, закінчився, і вони про перетворення будівлі в студію звукозапису, а також складських приміщень. Студія буде на першому поверсі, з можливістю зберігання вище, що потребує встановлення підйомника для переміщення обладнання групи і виходити з будівлі. На верхньому поверсі стала офіс, оснащений більярдним столом. Група також передбачається найм своє обладнання з, але на оренду бізнес не вдалася і буде пізніше перейшли Брайана Гранта та Роббі Уільямс. [328] Студія, однак, виявилася більш успішною. Його будівництво взяв більшу частину 1975 і в 1976 році група записала свій восьмий студійний альбом, тварин, на новому об'єкті. [330]

Тварини народився від іншої концепції вод, запозичені з Джорджа Оруелла з Скотний двір, де людський рід був скорочений до собак, свиней та овець. [332] Брайан Хамфріс знову закликав до інженер альбом, [333] який був завершений у грудні 1976. Hipgnosis взяв на себе відповідальність за упаковку, і запропонував три ідеї, але надзвичайно остаточної концепції був розроблений вод. До питання про обкладинку, він вибрав електростанції Battersea, до того часу наближається до кінця свого терміну. Група доручила [334] свинячого куля (відомий як Алгі), а також фотографії початку на 2 грудня, з навченим стрілок готовий до стрільби, якщо куля зник. На жаль, несприятливих погодних умовах затримки зйомки, а О'Рурк забув книги стрілок на другий день. Алгі позбулася своїх причалів і вознісся на небо, в кінцевому підсумку приземлився в Кент, де він був відновлений місцевий фермер, як повідомляється, лють, що він "явно боїться його корів." [336] Стрілянина тривала третій день, але образ свині згодом накладається на обкладинці, як ранні фотографії електростанції вважаються краще. [337] [339]

[340]
Поділ гонорару став болючою темою в ході виробництва в альбомі. Гонорари були надані на основі пісень у, і, хоча Гілмор був значною мірою відповідальні за "собак", які зайняли майже всю першу сторону альбому, він отримав менше, ніж води, які також сприяли 2-частина "Свиня на Крило ", який містить посилання на романтичні стосунки Вотерса з Каролін Ганна Крісті. [341] Гілмор був відволікатися на народження першої дитини, і сприяли майже нічого до альбому. Крім того, ні Мейсон Райт, ні великий внесок у бік тварин (перший альбом Pink Floyd не містять письмовому кредит на Райт); Райт були подружні проблеми, і його стосунки з води страждає також: [343]

[344]


Тварини був випущений 23 січня 1977 [345] і увійшов до британські чарти під номером два і номер три в США. [346] NME назвав альбом "... один з найекстремальніших, невпинні, боронування і прямо забобонів шматки музики, щоб були надані по цей бік сонця ...", [348] і Melody Maker з Карлом Даллас пише "... [] незручних смак реальності в середовищі, яка стала в останні роки все частіше снодійне ... " [349] альбому стала темою матеріалу для групи в тілі турне, в ході якої перші ознаки розбрату стала очевидною.Води почали прибувати на кожному місці один, а відразу після вилітають продуктивність була закінчена, і дружина Девіда Гілмора Джинджер не ужитися з новою подругою вод. В одному випадку, Райт полетів назад до Англії загрожує піти з групи. Розмір центри також питання, [351] і до кінця туру низькою точкою для Гілмор, хто вважає, що в групи вже досягли успіху вони шукали, і що більше нічого не було з нетерпінням очікує . [353]

The Wall

[354]
У Плоть туру в першій грі Pink Floyd у великих стадіонах, і в одному місці невеликої групи галасливих і порушених шанувальників у першому ряду глядачів дратує води настільки, що він плюнув в одного з них. Води не єдина людина, який почував себе пригніченою про гру в таких великих центрах, як у ту ж ніч Гілмор відмовився виконувати 12-бар групи звичайний блюз "біс". [356] Приблизно в цей час, Гілмор і Райт випустили свій дебютний сольних альбомів, Девід Гілмор і Вологі мрії. Обидва альбоми продаються погано, ситуація тільки загострюється втратою значної частини накопиченого багатства групи. У 1976 році гурт став займаються фінансовими консультантами Нортон Warburg Group (НРГ). НРГ став збір коштів групи і обробляє всі галузі фінансового планування, за річний збір у розмірі близько £ 300 000. У період з 1,6 млн. фунтів стерлінгів і 3,3 млн. фунтів стерлінгів в якості групи було інвестовано в групах високого ризику схеми венчурного капіталу, в першу чергу для зменшення впливу групи на високі податки Великобританії. Незабаром стало ясно, що група, як і раніше втрачає гроші. Мало того, що НРГ інвестувати у відсутності бізнесу, вони також залишив групу, відповідальність за податкові векселі досягати 83% від їх доходу. У кінцевому підсумку вони припиняють свої відносини з НРГ, вимагаючи повернення будь-яких грошових ще не інвестував, який на той момент складала 860 тисяч фунтів стерлінгів (вони отримали £ 740 000). [358] [359]
У розпал цього, у липні 1977 року, Уотерс представив дві смуги з новими ідеями. Перший був 90 хвилин демо з урахуванням попереднього цегла титул в стіні, а другий, що пізніше стане його перший сольний альбом "За" і "проти" Хітча Прогулянки. Хоча обидва Мейсон і Гілмор спочатку були обережними, колишній (під впливом недавнього інциденту плювати) був обраний в якості свого нового альбому. [361] Боб Езрін був доставлений в якості со-продюсером, і він написав 40 сторінок сценарію для нового альбому. [363] Історія заснована на центральний характер Рожево-символ натхненний Вотерса дитинства переживань найбільш помітним з яких стала смерть його батька у Другій світовій війні. Це перший "цеглину в стіні" призвело до нових проблем і рожевий стануть настільки тотальною наркотичної та носив вниз в музичній індустрії, що він буде перетворюватися на манію величі, розвитку надихнуло почасти зниження Сід Барретт. Наприкінці альбому, все більш фашистської аудиторія буде дивитися, як Pink 'знесли стіну, знову стає нормальною дбайливого людини. [365]

[366]
Для запису The Wall, інженер Brian Humphries, емоційно осушених його п'ять років з групою, був замінений Джеймсом Гатрі. [368] У березні 1979, проте, критичним фінансовим становищем групи зажадали, щоб вони залишали у Великобританії протягом року або більше, і запис була перенесена на Super Ведмідь Studios недалеко від Ніцци. [370] [372] Група рідко в студії разом, але відносини Вотерса Райт з зламалася повністю. Райт отримав випробувальний термін як продюсера, але його методи роботи і відсутність творчого вкладу викликало значну напругу. Райт врешті-решт перестав приходити в студію, протягом дня, і працювали тільки вночі. [374] [375] В іншому разі вступу в шлюб і депресії, у нього були свої проблеми, але справа спало на думку, коли Колумбія запропонувала групі більш ефективно вирішувати в обмін на звільнення Різдво альбому. Води збільшення їх робочого навантаження, відповідно, але Райт відмовився перервати свій сімейне свято на Родосі. [376]

Що ж відбулося далі, залишається неясним. У Inside Out (2005), Мейсон говорить, що води називається О'Рурк, який їхав в США на QE2, і сказав йому, щоб Райт з групи на той час Води прибув до Лос-Анджелесі, щоб мікшувати альбом. [378] У Comfortably Numb (2008), однак автор стверджує, що вода називається О'Рурк і попросили його розповісти про Райт нових механізмів реєстрації і це відповідь Райт мабуть, "Скажи Роджер ебать з ...". [380] Райт не згоден з цим спогадом, заявивши, що група вирішила записати тільки навесні і на початку літа, і що він поняття не мав, вони до цих пір відстає від графіка. Вод був приголомшений і відчув, що Райт не робить достатньо, щоб допомогти завершити альбом. [382] Гілмор був у відпустці, в Дубліні, коли він дізнався, що відбувається, і спробував заспокоїти ситуацію. Пізніше він говорив Райт і дав йому свою підтримку, але він нагадав йому про його відсутність введення в альбомі. Води наполягав, що Райт відпустку, або ж він відмовиться звільнити стіни. Кілька днів по тому, хвилює їх фінансовий стан і відсутність міжособистісних стосунків всередині групи, Райт-виходу. [384]

Чутки уперто, що Райт з кокаїновою залежністю (щось він завжди спірне), і хоча його ім'я не з'являється в будь-якому місці на готовому альбомі, [386] [388] він працював в якості платного музикантів на наступні The Wall групи туру. [390] Виробництво альбом тривало, і до серпня 1979 спорядженому стані в значній мірі завершена. Райт завершив свої обов'язки, спираючись на сесійних музикантів. [392] До кінця сесії стіни, Мейсон покинув фінальний мікс для води, Гілмор, Езрін і Гатрі, і вирушив до Нью-Йорка, щоб записати свій дебютний сольний альбом, Нік Мейсон фіктивних спорту. [394]

[395]
Альбом був розкручений у рідкісних Pink Floyd одного "ще одну цеглину в стіні (частина II)", який очолив чарти в США і Великобританії. [397] Національний фонд на підтримку мистецтва і RIAA опитування під назвою "ще одну цеглину в стіні (частина II)" від 1365 Пісні століття "в 2001 році. [399] The Wall був звільнений 30 листопада 1979 і очолив Billboard чартах 15 тижнів. [401] The Wall ряди # 4 весь час в список RIAA в Топ 100 альбомів, 23 млн сертифікованих одиниць, проданих у США поодинці. [403] Він як і раніше один з продажу альбомів групи краще. [405] [407] Покриття є одним з найбільш мінімалістський дизайн з простій білій цегляної стіни, і немає логотипу або назви групи. Крім того, їхній перший альбом покриття з Пайпер у ворота Зорі не розраховані на Hipgnosis. [409] Джеральд Скарф була використана для отримання серію анімацій для подальшого The Wall Tour, в тому числі ряд кошмарних видінь майбутнього, як голуб миру вибуху, щоб виявити орла. Великі надувні ляльки були створені для концертних виступів. [411] Під час туру, взаємини всередині колективу були на рекордно низькому рівні. Їх чотири Уіннебаго и стояли в колі, двері стоять далеко від центру. Води використовувати свій автомобіль, щоб прибути на місце, і залишився в різних готелях від решти групи. Райт повернувся в якості найманого музиканта, і тільки "члени 'групи на прибуток від підприємств, які втратили близько $ 600 000. [412]

Альбом також породив фільму. Початковий план полягав у фільмі буде суміш живий концерт кадри і анімовані сцени. Тим не менше, концерт кадри виявилися непрактичними в кіно. Алан Паркер погодилися направити, і взяв інший підхід. Анімованих залишиться, але буде сцени виступали професійні актори, без діалогу. Уотерс екрану перевіряв, але швидко відкидаються, а Боб Гелдоф було запропоновано взяти на себе роль Pink. Гелдоф був спочатку презирливо, засуджуючи з сюжетної лінії стіни, як "нісенітниця". [414]Він був врешті-решт завоював з перспективою залучення в головних ролях і отримувати великі виплати за його роботу. Вод прийняла шість тижнів відпустку під час зйомок і повернувся, щоб знайти, що Паркер використав своє творче право змінювати частини фільму за своїм смаком. Води було розгніваний, 2 воювали, і Паркер пригрозив піти. Гілмор просив води переглянути свою позицію, нагадавши, басист, що він і інші учасники групи були акціонерів і директорів, і може через голосування його на такі рішення. Зміна саундтрек був створений і для деяких з фільму пісні. [416] Стіна була випущена в липні 1982. [418]

Води під керівництвом епоху (1982-85)

Final Cut

[419]
Запасні цегла повинен був саундтрек для Pink Floyd The Wall, а з початку Фолклендської війни вод змінив напрямок, і почав писати новий матеріал. Води бачив 'и відповідь Маргарет Тетчер з вторгненням з островів, шовіністичних і непотрібним, і він присвятив новий альбом-то тимчасово назвою Реквієм післявоєнній мрії до свого покійного батька. Відразу ж були суперечки між Уотерсом і Гілмором, який вважав, що альбом повинен містити всі новий матеріал, а не пісні, які не вважаються достатньо для The Wall. Води відчув, що останнім часом, Гілмор внесли мало в ліричний репертуар гурту. [421]
[422]
Майкл Камен (внесок в оркестрових розділів The Wall) посередником між 2, а також виконав роль, традиційно займаних в даний час відсутні Річард Райт. Джеймс Гатрі був студійний інженер, і Мейсон була спільниця, 2 барабанщиків сесії. Запис проходив в студії вісім, в тому числі домашній студії Девіда Гілмора на Hookend Манор і домашній студії води "в Східній Шин. Напруженість усередині колективу стало гірше. Уотерс і Гілмор працював окремо (сама по собі не незвичайних), але Гілмор почав відчувати напругу, іноді ледь зберігаючи спокій. Води сердився, просторікування на Камінь, який від нудьги під час однієї сесії запису, почав писати "Не треба Fuck Sheep" [424] [426] неодноразово з блокнот регулювання кімнаті студії. Після остаточної конфронтації, ім'я Гілмора як продюсер був виключений зі списку кредит, відбиваючи те, що води відчував його відсутність написання пісень внесків. [427] вкладів Мейсон були мінімальними, тому що він зайнявся запису звукових ефектів для експериментальної нової системи Holophonic, які будуть використовуватися на альбомі. У сімейних проблем з власного життя, він залишався далеким фігури. [429]

[430]
Hipgnosis до того часу розпалася, але знову ж таки Торгерсон було передано на оформлення обкладинки, вибір води для розробки сам. Його зять, Віллі Крісті, було доручено вжити фотографії для альбому. [431] Final Cut був випущений в березні 1983, прямо на # 1 у Великобританії і # 6 у США. "Not Now John "була випущена в якості синглу з її хор" Fuck все, що "переглянутий на" все, що речі ". Незважаючи на успіх, альбом знову отримав змішані відгуки. Melody Maker оголосив його "... віхою в історії жах ...", але Rolling Stone Курт Лодер з розцінили її як" ... по суті води сольний альбом Роджера ... чудове досягнення на декількох рівнях ... " [433] [435]

"Відпрацьовані сили"


Гілмор записав свій другий сольний альбом About Face в 1984 році, і використовував його, щоб висловити свої почуття по колу питань, від вбивства музиканта Джона Леннона, його відносини з води. Пізніше він заявив, що він також використовував альбом, щоб дистанціюватися від Pink Floyd. Незабаром після того, Уотерс розпочав гастролі його новий сольний альбом "За" і "проти" Хітча Прогулянки. [437] Річард Райт тим часом формується Zee з Dave Харріс і записав Identity, яка залишилася практично непоміченою після його звільнення. Райт був у розпал важких розлучення, і потім говорив, що "... зроблено в той час у моєму житті, коли я був втрачений". [439] Мейсон випустив свій другий сольний альбом Профілі в серпні 1985 року, який ознаками внесок Гілмор на "Лі Лі". [441]
Води в даний час вважає, що Pink Floyd був витратив сили, і він звернувся О'Рурк з метою врегулювання майбутніх платежів роялті. О'Рурк був змушений повідомити Мейсон і Гілмор, і, як наслідок вод намагався звільнити його. Води пішов до Верховного суду для запобігання Флойд ім'я Рожевий коли-небудь застосовано знову. [442] Його адвокати виявили, що партнерство не було офіційно підтверджено, і в акваторіях, повернувся до Верховного суду у спробі отримати право вето щодо подальшого використання назви групи. Команда Девіда Гілмора відповів шляхом видачі ретельно продумане прес-релізі стверджуючи, що Pink Floyd будуть як і раніше існує. Тим не менше, Гілмор пізніше повідомив кореспондент Times в неділю, що "Роджер собака на сіні, і я буду битися з ним ...". [444]

Води писав EMI і Колумбії і оголосив про свій намір покинути групу, і попросив звільнити його від контрактних зобов'язань. Гілмор вважає, що Уотерс покинув прискорити кончину Pink Floyd, проте, води пізніше заявив, що не роблю нові альбоми, Pink Floyd буде на порушення договору, яке буде означати, що роялті буде припинено, і що він був фактично змусило з групи, як і інші члени погрозило подати до суду його. У разі ще не завершено, води обійтися без послуги О'Рурк працювало Пітер Радж, щоб керувати своїми справами. [445] Він пішов на рекорд саундтрек, коли дме вітер, [447] , а також другий сольний альбом Radio KAOS. [449]

Гілмор під керівництвом епохи (1985-1994)

Миттєве Lapse Розуму

[450]

Радіо KAOS був випущений в червні 1987 року [451] так само, як Гілмор набирає музикантів за те, що стане дебютний альбом Pink Floyd без води - Миттєве Lapse Розуму. Виконавців, таких як Джон Карін і Філ Манзанера працювали над альбомом, і вони також приєдналися Боб Езрін. [453] Гілмор також зв'язатися з новою дружиною Райта. Вона чула, що він працює над новим матеріалом, і запитав, може сприяти Райт. Гілмор розглянув запит, є кілька юридичних перешкод у повторній Райт-допуску в зону, але після зустрічі в Хемпстеді він привіз дюйма [455] Гілмор згодом зізнався в інтерв'ю з автором Карл Даллас, що присутність Райта "зробить нас сильнішими, юридично і музично". Він працював в якості платного музикант, на щотижневій заробітної плати в розмірі 11000. [457] [459]
Альбом був записаний по Темзі на човні в Гілмора Astoria. Енді Джексон (колега Гатрі) був доставлений в якості інженера. Гілмор експериментував з різними авторами, такі як Ерік Стюарт і Роджер Мак-Го, але у результаті зупинилися на Ентоні Мур, як лірик. [461] Гілмор пізніше визнати, що новий проект, було важко без "присутності води. [463] Нік Мейсон був стурбований тим, що він був дуже з практики, щоб виконати на альбомі, і був замінений на подію, сесійних музикантів. Замість цього він зайнявся зі звуковими ефектами альбому. На відміну від попередніх альбомів Floyd, Миттєве Lapse був записаний на 32-канальний цифровий реєстратор Mitsubishi, а також використовувати MIDI синхронізації за допомогою комп'ютера Macintosh Apple. [465] [467]

[468]
Води на один раз відвідав Astoria, щоб побачити Езрін, разом з Крісті, на той час його дружина. Коли він був ще акціонером і директором музики Pink Floyd, він міг блокувати будь-які рішення, прийняті колишніми товаришами по групі. Запис переїхав до Мейфер та аудіо Міжнародний Studios, а потім у Лос-Анджелесі "Це було фантастично, тому що ... юристи не могли б назвати в середині запису, якщо вони звертаються в середині ночі. [470] Води спробували заблокувати запропонований Pink Floyd тур, звернувшись кожен спонсор в США, погрожуючи подати в суд, якщо вони використовували назву Pink Floyd. Гілмор і Мейсон фінансувала запуск витрати (Mason, розлучився зі своєю дружиною, використовував свій Ferrari 250 GTO в якості застави). Деякі промоутери були ображені "загроза води, і через кілька місяців, квитки надійшли у продаж у Торонто (і були розпродані протягом години). [472]

Storm Торгерсон, чий творчий внесок був відсутній The Wall і The Final Cut, був використаний для розробки покриву. [474] Альбом був випущений у вересні 1987, а для того, щоб довести до відома, що води покинув групу, групу фотографію було, перший раз після Meddle, включених на внутрішній стороні кришки. [475] Альбом пішов прямо в номер 3 у Великобританії і США відбулося перше місце Майкла Джексона "Bad, і" Whitesnake з 1987 року. Хоча Гілмор спочатку розглядали альбом як повернення до кращою формою групи, Райт пізніше не згодні, заявивши, що "критика Роджера є справедливими. Це не альбом групи на всіх. " [477] Q Magazine и думку, що альбом був в основному індивідуальні зусилля Гілмор. [479]

[480]
Рання репетиції майбутнього туру були хаотично, з Мейсоном і Райт повністю з практики та розуміючи, він повіз на себе занадто багато роботи Гілмор запитав Боб Езрін взяти на себе відповідальність. Як нова група гастролювала по всій Північній Америці, "Радіо води KAOS туру, в деяких випадках, поруч. Басист заборонив будь-які члени Pink Floyd відвідувати його концерти, [481] , які в цілому менше місця, ніж житло колишньої групи виступу його. Води видав наказ для авторських гонорарів за використання групи літального свиню, та Pink Floyd відповів, приклавши безліч чоловічих геніталій до його нижній стороні, щоб відрізнити його від його конструкції. Однак, листопад 1987 Води мабуть, визнати свою поразку, і на 23 грудня правове врегулювання було досягнуто. Мейсон і Гілмор було дозволено використання Флойд ім'я Рожевий навчань, а води буде задоволена, серед іншого, The Wall. Суперечка продовжився, проте, з видачею води лише зрідка проти своїх колишніх друзів і Гілмором і Мейсоном відповіді, роблячи світло вод стверджує, що вони не зможуть і без нього. [483] НД надрукував розповідь про водам, хто стверджував заплатив художникові створювати 150 рулонів туалетного паперу в обличчя Гілмор на кожному аркуші. Води пізніше розвіяв цю історію. [485]

The Division Bell

[486]
Протягом декількох років після трьох членів Pink Floyd зайнялися особистим занять, таких як кіно-та конкуренції в Panamericana Carrera (там, де Гілмор і розбився О'Рурк), а потім записі саундтрека для фільму. [488] Гілмор розлучених Джинджер, і Мейсон одружився на актрисі Аннет Лінтон. [490] У січні 1993 року група почала працювати над новим альбомом. Вони повернулися в даний час реконструйовані Britannia Роу Studios, де протягом декількох днів Гілмор, Мейсон і Райт працював спільно, ад-libbing нового матеріалу. Приблизно через два тижні група мала достатньо ідей, щоб почати створювати нові пісні. [491] Боб Езрін повернувся до роботи над альбомом, а виробництво переноситься в Astoria, де з лютого по травень 1993 року група працювала над близько 25 ідей. [493] З юридичної точки, Райт ще не є повноправним членом групи: "Це дуже близько підійшли до такого моменту, коли я не збираюся робити альбом", [495] ситуації, яка чітко порушити клавішника. Тим не менш, він отримав свою першу кредитну пісень на альбом Рожевий Флойд з 1975 року в Wish You Were Here. Інший автор пісень зараховуються на альбомі була нова подруга Гілмора, Поллі Самсон. Вона допомагала писати "High Hopes" з Гілмор-поряд з кількома іншими доріжок в ситуацію, яка, хоча спочатку часу, відповідно до Езрін "витягнув весь альбом разом". [497] Вона також допомогла Гілмор, який після розлучення, був розроблений кокаїну звички. [499] Майкл Камен був доставлений в роботі над рядком у різних механізмів альбом, [500] і Дік Перрі і Кріс Томас теж повернувся. [502]
[503]
Кін, щоб уникнути конкуренції з іншими релізи альбомів (як це трапилося з Миттєве Lapse) група встановлює термін у квітні 1994 року, після чого вони почнуть гастролі знову. Назва альбому було вибрано письменник Дуглас Адамс, і "Шторм" Торгерсон знову представив обкладинку. [505] Торгерсон також представила шість нових шматки плівки для майбутнього туру. [507] Група провела три тижні репетицій в ангарі Нортон на базі ВПС в Сан-Бернардіно, Каліфорнія [508] до відкриття 29 березня 1994 року в Майамі, майже ідентичні екіпажу, який використовується для їх Momentary Lapse туру Розуму. Вони грали суміш рожевого обрані Floyd, але пізніше змінили своє сет-лист включити Темна сторона Місяця в повному обсязі. [510] Група також знову заявили про свою знайомство з Пітером Вінн Уілсон. [512]

Води було запропоновано приєднатися до групи в якості туру дісталися до Європи, але відмовився, пізніше висловив досаду, що деякі пісні були Флойд виконується знову у великих залах. На першу ніч на європейській частині, потужність 1200 стенд звалилася, але обійшлося без серйозних травм і виступ було перенесено. Екскурсія закінчилася в Earls Court 20 жовтня 1994 і в остаточний вигляд групи, за винятком їх 1-офф возз'єднання в 2005 році на Live 8, та їх виконання "Fat Old Sun", "Великий Gig у небі" в Чічестер собор на похоронах свого менеджер Стів О'Рурк, який помер 30 жовтня 2003. [514] [516] Концертний альбом тур, пульсу та концертне відео, яка також називається імпульсної, були звільнені у 1995 році. [518]

Після розпаду і возз'єднання Live 8 (з 2005)

[519]

У суботу, 2 липня 2005 року на концерті Live 8, класичний список виступаючих на Pink Floyd виступали разом на сцені, вперше в більш ніж 24 років. [521] [523] Возз'єднання були організовані Live 8 Боб Гелдоф організатора, який називається Мейсон раніше цього року для обговорення возз'єднання групи в Live 8. Гелдоф вже попросив Гілмора, який відхилив пропозицію, і запитав Мейсон вступитися від його імені. Мейсон відмовився, але контакт води, який був відразу ж ентузіазмом. Води тоді називали Гелдоф для обговорення подій, який був у той час тільки через місяць. Близько двох тижнів потому, води називається Гілмор-їх перша розмова протягом двох років, а на наступний день останній погодився. Райт був встановлений контакт, і відразу ж погодилася. Заяви були направлені преси, в якій наголосив, нікчеми завдань групи, в порівнянні з контекстом Live 8 подія. Сет-лист був запланований на Connaught Hotel в Лондоні, потім протягом трьох днів репетицій на Чорний острів Studios. Засідання були клопітно, з невеликими розбіжностями з приводу стилю і темпу пісні, які в практиці. Води хотів, щоб використати цю можливість для розширення понять він призначений, в той час Гілмор хотів, щоб виконати пісні саме так, як глядачі могли очікувати. Остаточний сет-лист і порядок було вирішено напередодні концерту. [525] [527]

Група виконала чотири пісні-безліч, що складається з "Поговори зі мною / Breathe / Breathe (Reprise)", "Деньги", "Wish You Were Here" і "Comfortably Numb". Гілмор і води, які спільно вокал. На сцені, на самому початку "Wish You Were Here", Води розповів: "Це насправді дуже емоційний, стоячи тут, з цими трьома хлопцями після всіх цих років, стоячи на реєстрацію з іншою частиною тебе. У всякому разі, ми робимо це для всіх, хто не тут, і особливо, звичайно, для Syd ". Наприкінці своєї діяльності Гілмор подякував глядачів, і пішов зі сцени, але води окликнув його, і група загальній групі обійняти, який став одним з найбільш помітних зображення з Live 8. [529] [531]

[532]

Протягом тижня після їхньої діяльності було відродження інтересу до Pink Floyd. За HMV, протягом тижня після продажу Echoes: Кращий Pink Floyd збільшилося на 1343%, тоді як Amazon.com повідомили про значне зростання продажів The Wall. Гілмор згодом заявив, що готовий пожертвувати своєї частки прибутку від цього буму продажів на благодійність, і закликав інші артисти і звукозаписні компанії отримують прибуток від Live 8, щоб робити те ж саме. [534]

Після шоу Гілмор підтвердив, що він і в акваторіях, були на "досить дружні умови". [536] Група відхилила £ 136 млн (тоді близько $ 250 млн) угода по останній тур. Води не виключає подальших виступів, але тільки для особливого випадку. [538] [540] [541] У 2006 інтерв'ю La Repubblica, Гілмор заявив, що хотів би зосередитися на сольних проектах, і його сім'я, і що його виступ на Live 8 було допомогти примирити свої розбіжності з Уотерсом. [543] У 2006 році в інтерв'ю, Мейсон заявив, що Pink Floyd будуть готові виконати для концерту, який буде підтримувати мир між Ізраїлем і Палестиною. [545] Говорячи про майбутнє Флойда Рожевий, в 2006 році, Гілмор заявив, що "хто знає". [547]


Девід Гілмор випускає свій третій сольний рекорд, на острові, на 6 березня 2006. Він розпочав тур малих концертних залах Європи, Канади і США, за участю Райта та інших музикантів з пост-тури води Рожевий Floyd. Мейсон вступив Гілмор і Райт за останню ніч туру, але не брав участь в 2006 водам Європи '/ тур US. Гілмор, Райт і Мейсон виступу на біс "Wish You Were Here" і "Comfortably Numb" відзначив перший виконанні Pink Floyd після Live 8. [549]

Сід Баррет помер 7 липня 2006 року, у віці 60 років у своєму будинку в Кембриджширі. [551] Він був похований у Кембриджі Крематорій 18 липня 2006. Ні Pink Floyd члени організації. Хоча Барретт зникли в невідомість, протягом попередніх 35 років, він хвалив в національній пресі за його внесок у розвиток музики. [553] Він пішов за £ 1.25m у своєму заповіті, яке буде розділено між його найближчими родичами, і деякі з його володінь і творів мистецтва були продані з аукціону. [555]

[556]
У вересні 2005 водам випустив довгоочікуваний Ca Ira, опера в трьох діях з французьким лібрето, засноване на історичну тему про французьку революцію. Відгуки були безкоштовні, [558] Rolling Stone писав: "опера дійсно відображає деякі довгострокові одержимості людини тривалий питаннями війни і миру, любові та втрати". [560] У 2007 році 40-річчя Флойда підписання рожевий EMI, а також 40-річчя випуску свого дебютного альбому The Piper біля воріт Зорі. Це був відзначений випуском Ах, до речі, обмежене видання ящик, що містить моно і стерео міксів зі своїх альбомів, а також треки з синглів і рідкісних записів інших. [562]

10 травня 2007 по водах та Pink Floyd проводиться окремо на Барретт данину Syd концерт у Барбікан-центр у Лондоні. Група виконала деякі з хітів Барретт, таких як "велосипед", а "Arnold Layne" на заході, який було організовано Джо Бойд і Нік Лерд-Клоус. [564] У січні 2007 інтерв'ю води запропонував йому стати більш відкритою для возз'єднання Pink Floyd: "Я б не проблема, якщо інші хотіли зібратися разом. Воно навіть не могло бути, щоб врятувати світ. Це може бути просто тому, що це буде цікаво. І люди будуть любити його. " [566] У тому ж році Гілмор заявив: "Я не можу зрозуміти, чому я хотів би, щоб повернутися до цієї старої речі. Це дуже регресивних. Я хочу дивитися вперед, і, озирнувшись, не моя радість. " [568] У травні 2008 інтерв'ю BBC 6Music, Девід Гілмор натякнув, що він буде на користь іншого 1-офф шоу, але виключив повний тур. [570] Виступаючи на Associated Press сприяти реліз свого нового концертного альбому, Девід Гілмор заявив, що зустріч не відбудеться. Гілмор сказав: "Репетиції були менш приємними. Репетиції переконали мене, це не те, що я хотів, щоб робити багато ... Там були всякі прощання моменти в житті людей і кар'єра яких вони потім скасували, але я думаю, я можу чесно сказати, що категорично не залишиться буде тур або альбом, що я знову взяти участь всередині Це не пов'язано з ворожістю або що-небудь подібне. Це просто, що я зробив це. Я там був, я це зробив. " [572]

На 15 вересня 2008 Річард Райт помер від раку у віці 65 років. [574] Він хвалив його колегами по групі тих, що вижили його вплив на загальний звук Pink Floyd. [576]

Група виграла судову справу проти EMI за звинуваченням у несплаті роялті березня 2010. [578] [580]

Спадщина


Pink Floyd були висунуті і завоювати кілька нагород, [582] , включаючи "Греммі" в 1995 році в "Рок-інструментального виконання" на "Marooned"; [584] індукції в рок-н-ролу (17 січня 1996 року) [586] Музика та Великобританії Дошка Пошани (16 листопада 2005 року) [588] [590] і Polar Music Prize за їхній внесок у сучасну музику в 2008 році, коли Уотерсом і Мейсоном він отримав приз від Короля Швеції Карла XVI Густава. [592] Технічні нагород "Best Engineered некласичних Альбом" Греммі "в 1980 році стіни, [594] і BAFTA за звук в 1982 році за фільм. [596]
Група продала понад 200 мільйонів альбомів по всьому світу, [598] [600] у тому числі 74,5 млн. сертифікованих одиниць у Сполучених Штатах. [602] The Sunday Times списку багатіїв 2009 ряди води в будинку № 657 за оцінками, багатство £ 85 млн., Гілмор в будинку № 742 з £ 78м, і Мейсон в будинку № 1077 з 50 млн фунтів. [604]

Ряд помітних музикантів та колективів з різних жанрів під впливом музики гурту Pink Floyd. До них відносяться Девід Боуї, [606] Blur, [608] [610] Tangerine Dream, [612] Nine Inch Nails, [614] Jean-Michel Jarre, [616] Dream Theater, [618] My Chemical Romance, [620] The Mars Volta, Phish, [622] Radiohead, [624] [626] Porcupine Tree, [628] і Smashing Pumpkins. [630] [631] Італійський композитор і диригент Мартіно Traversa слухав до групи, будучи підлітком. [633] U2 'и Edge, відомий своїми використання гітарних ефектів, зокрема затримка, купив свій перший педаллю затримки, як підліток, вислухавши відкриття на тваринах. [634] Pet Shop Boys віддав належне The Wall під час виступу в Бостоні. [636] Marillion гітарист Стів Ротера привів Pink Floyd як "основні натхнення". [638]

Живі виступи

[639]
Pink Floyd вважається піонером в живою музикою, і були відомі своєю щедрою шоу на сцені, в якій самі артисти були майже вдруге. Pink Floyd також встановили високі стандарти якості звуку, і використовує інноваційні звукові ефекти і квадрофонічного акустичними системами. [641] З перших днів вони були добре відомі за їх використання візуальних ефектів, які супроводжували психоделічний рок частин здійснюється у таких клубах, як UFO клубу в Лондоні. [642]
Якість їх живі виступи, навіть якщо попередньо записані, було розглянуто група має надзвичайно важливе значення: вони бойкотували прес-реліз про темний бік Місяця, на їхню думку, представляє альбом через неякісну акустичної системи не було досить добре. [644] [646] Альбом був написаний і вишуканий основному в той час як група гастролювала у Великобританії, Японії, Північної Америки і Європи. [648] Тварини був центральним для їх у плоті туру, який розпочався в Дортмунді, і тривали аж до Європи у Великобританію, а потім у США. Надувна свиня плаваючою імені Алгі стала натхненням для цілого ряду свиней теми, які використовуються в тур. [650]

Хоча Pink Floyd були досвідченими живих виконавців, поведінка глядачів на їх у плоті тур, а розміри центри вони грали, було сильне вплив на їх концептуальний альбом The Wall. Подальшого туру The Wall ознаками [651] високою стіною, побудовані з картону цегли, побудований між групою і аудиторією. Анімація проектувалися на стіни, а також прогалини дозволило аудиторії для перегляду різних сцен в історії. Деякі персонажі з історії були реалізовані у вигляді гігантських надувних. [653] Одним з найбільш помітних елементів туру став виступ "Comfortably Numb". Хоча води співав відкриття вірші, Гілмор чекав у темряві, за його києм, у верхній частині стіни. Коли він прийшов, яскраво-синій і білий світ раптом освітить його дивовижною аудиторії. Гілмор стояв на рейс випадку на роликах, небезпечні налаштування підтримує ззаду технік, як підтримується висока гідравлічний платформа. [655]

Через два роки після відходу води група вирушила на Momentary Lapse розуму тур. Початок в Оттаві 9 вересня вони провели близько двох років гастролей по США, Японії, Європи і Центральної Азії. У Венеції, група грала перед аудиторією в 200 тисяч уболівальників на Piazza San Marco. У результаті бурі протесту у зв'язку з відсутністю міста туалетного положення, перша допомога, і житлові приміщення, призвело до відставки мера Антоніо Casellati і його уряду. В кінці туру Pink Floyd випустили Delicate Sound грому, [657] , а в 1989 концертне відео-Delicate Sound грому. [659]

У Відділі Белл тур групи, анонімне особа, зазначена Публій розмістив повідомлення на інтернет новин, запрошуючи уболівальників вирішити загадку нібито заховані в новий альбом. Достовірності користувач продемонстрували, коли білий світ в передній частині сцени на концерті Рожевий Флойд в Іст-Рутерфордом викладені слова Enigma Публій. Під час концерту в Earls Court у жовтні 1994 року слово загадка була спроектована великими літерами на фоні сцени. Мейсон пізніше визнав, що Публій Enigma дійсно існує, і що воно було порушено звукозаписною компанією, а не група. За станом на [660] загадка залишається невирішеною. [661]

Дискографія

[662]
[663]
Пайпер біля воріт Зорі (1967)
Saucerful Тайн (1968)
Саундтрек з фільму More (1969)
Ummagumma (1969)
Atom Heart Mother (1970)
Meddle (1971)
Obscured хмарами (1972)
Темна сторона Місяця (1973)
Wish You Were Here (1975)
Тварини (1977)
The Wall (1979)
Final Cut (1983)
Миттєве Lapse розуму (1987)
The Division Bell (1994)
Члени групи

Сід Барретт (1946-2006) - вокал, лід-гітари (1965-1968)
Девід Гілмор (р. 1946) - вокал, лід-гітари, бас-гітара, спецефекти (1968-1996, 2005)
Боб Клозе (р. 1945) - бас-гітара, гітара (1965)
Нік Мейсон (р. 1944) - ударні, перкусія, програмування (1965-1996, 2005)
Роджер Уотерс (р. 1943) - вокал, бас-гітара, гітара, перкусія, програмування (1965-1985, 2005)
Річард Райт (1943-2008) - клавішні, орган, рояль, синтезатори, меллотрон, вокал (1965-1979, 1993-1996, 2005)